Space - Begin again

Bazen, dinlemediğim türlerden ya da bilmediğim gruplardan bazen öyle parçalar duyup keşfediyorum ki bu da kimmiş diyerek araştırmadan edemiyorum.

Space grubu da benim için öyle bir grup, araştırdım baktım her şeyini dinledim ama yine beğendiğim bu parçasından başka bir şeyini pek beğenemedim, ne yapayım, tam olarak tarzım değil :)

[Fakat beğendiğim parça da öyle de bir parça ki daha önce hiç duymadıysanız mutlaka sonuna kadar dinletiyor.]

Bildiğiniz gibi burada sadece yeni gruplar, albümler ya da parçalar değil, kendi hayatıma giren grupları, dinlediğim albümleri veya eski de olsa yeni keşfettiğim güzel parçaları paylaşıyorum, bunun için de kıstas sadece "güzel" olması... Lütfen, "Ama bu parça eski." demeden önce belirttiğim o "güzel"lik kavramını ve bana etkisinden dolayı "eski, yeni diye düşünmeden" paylaştığımı gözönünde bulundurarak yorum yapınız.

Bugün yeni olan da seneye eski olacak, ama aradan üç beş sene geçince birisi buraya ilk kez geldiğinde müzik etiketine bastığı anda harika albümler, farklı grup ve türlerle dolu müthiş güzel, kaliteli bir müzik bölümüne ulaşmış olsun istiyorum. [Araştırıp bakıp keşfedecek kadar zamanı olmayanlar güzel şeylere ulaşsın, müzik kültürü gelişsin, dinleyeceği güzel şeylerle hayatı güzelleşsin istiyorum. Diğer şeyleri herkes her yerde her zaman zaten duyurup söylüyor ama kaç tanesini beğeniyorsunuz?]

[Çok eskiden beri beğendiğim ve müzik seven herkesin mutlaka arşivinde bulunması gerektiğini düşündüğüm en iyi albümleri de zamanı gelince mesela en iyi 10 Heavy Metal albümü, en iyi 10 Hardrock albümü, en iyi 10 Türkçe parça, en iyi 10 Etnik müzik albümü, en güzel 10 Türkü vs. gibi listeler yapmayı da düşünüyorum.]

Neyse, az önce Space grubundan ve beğendiğim parçasından bahsediyordum, işte o parça;
Space ve Begin again
açık link; http://youtu.be/WI8FV237j4A
(evet, klip kötü ama gözlerinizi kapatıp parçayı dinleyin)