Nermin Candan

Bazen yeni çıkan albümlerden öyle sıkılıp bıkıyorsunuz ki yapacak bir şey bulamayınca "Ne varsa eskide var..." diye arşive saldırmaktan başka bir şey gelmiyor elinizden :)

Onları da çoktaaan ezberlemiş olduğunuz için bu da sizi anca bir süreliğine idare ediyor ve sonrasında çok beğendiğiniz şeylerin benzerlerini ya da aynı dönem yapılmış işleri araştırmaya başlıyorsunuz...

Geçenlerde bir ara bu şekilde her yeri kurcalarken "Eski Türk Filmleri Müzikleri"ne daldım, youtube'da  o herkesin bildiği şeyleri bir daha dinledim bazen sıkıldım bazen hoşuma gitti ama birden çoktan unutmuş olduğum Nermin Candan'ın şarkılarına rastlayınca geçmişe taaa çocukluk yıllarımda dinlediğim plaklara kadar güzel bir müzik yolculuğu yaptım...

Şarkılar o kadar hoşuma gitti ki hemen Nermin Candan'ın bütün 45'liklerini ve albümlerini buldum, birkaç gün aralıksız bunları dinledim...

Yabancı ülkelerde satış rekorları kıran parçaların yeniden düzenlenip Türkçe seslendirildiği yıllardan kalan şarkılar mı istersiniz, Yunan müziklerinden alınıp düzenlenenleri mi, eski filmlerden çok bilinenler mi... hepsi var... ama ben en çok bu parçaları beğendim. [biliyorum biraz arabesk duruyor ama bu ülkede yaşıyorsanız bazen ona da ihtiyaç oluyor işte :)]

Nermin Candan (en beğendiğim 45'likler)

Al kollarına

Canımın için

Dön bana

O gitti