YAKINDA...

Hayat çok hızlı ve gereksiz yere insanı meşgul eden çok fazla şey var...

çok düşünüp çok yazmaya fırsat bulamıyorum,

kısa bir süre sonra daha kısa, daha sık ve daha fazla gönderilerle kareli defteri farklı bir şekle sokmayı düşünüyorum...

anında ve hatta biraz gündemle, siyasetle, dünyadan haberlerle ilgili şeyler, resim, fotoğraf, video, müzik, ilginç bir alıntı, o anda aklıma gelen bir paragraf vs.

yoksa hiç yazamayacağım :( burada yaptıklarımın boşuna olduğunu bile bile manyak gibi bir takıntıyla devam etmeyi istediğim halde vakit bulamamak çok kötü... ama bırakmamalıyım, 196 kişi haber bekler dedim ve böyle bir değişiklik yapmayı uygun buldum...

belki bugüne kadar sürdürmeye çalıştığım kaliteye alışık olanlar için biraz hafif olacak ama güzel şeylerle devam edeceğime inanıyorum, siz de inanın e mi :)

mikroblogla normal site arası bir şeyler yapmak istiyorum, ana hatlarını fazla kaybettirmeden, fikir, sanat, kültür, edebiyat, tarih vs. vs. vs...

15 günlük bir süre yeterli diye düşünüyorum, zaten sitenin görünümünde bir değişiklik yapmayacağım, sadece içerik ve gönderi boyutları değişecek, yolda telefondan bir şeyler atayım, ilgili ilgisiz o anda bulduğum şeyleri uzun uzun oturup yazamıyorum bari ana fikrini göndereyim istiyorum...

olacak olacak, yapacağız bir şeyler... siz yine takibe, okumaya devam edin ben nasıl olsa yetişirim :)

hepinize sevgiler...