telefon standını kendin yap

Uzuuun uzun anlatmaya gerek yok, bütün olay şu; cep telefonunda film seyrederken (ya da harici bir klavyeyle yazı yazma veya başka işlemler yapmak için) telefonu yatık olarak belli bir açıyla tutmaya yarayan stand yaptım :)

Daha önceden kaset kabı, resim çerçevesi ayağı, sigara kutusu, kredi kartı vs. gibi şeylerle bir sürü varyasyon denemiş olsam da ya bunları elden geçirip üzerinde bir iki özel işlem yapmak gerekiyordu ya da çok sağlam olmadıkları için pek de güvenli değildi.

(veya her zaman yanınızda taşımaya uygun değildiler vs.)


Neyse, şimdi çözümü buldum ve fotoğraflarla size de göstermek istiyorum. Tek yapmanız gereken şey kırtasiyeye gidip bir adet kağıt kıskacı almak, hepsi bu... 

Kağıt kıskacını ben sigara içtiğim için sigara kutusuna tutturdum, benim için böyle daha pratik... ama siz ilaç, kibrit, bisküvi kutusu ya da başka bir şeye de tutturabilirsiniz. 

Ayrıca kağıt kıskacının tutamaçlarını terse katlayıp cüzdanınıza tutturarak hiç yer kaplamadan yanınızda  taşımanız da mümkün. 

Cep telefonunu standa koymak isteyip de yanında bir stand taşımak ya da benzeri daha büyük şeyleri alıp boş yere para vermek istemeyenler için işe yarar bir şey olduğunu düşünüyorum. Umarım işinize yarar ve beğenirsiniz.