Muppets (2011) [film]

Kendimi bildim bileli Muppets show'a ait neye rastlasam seyrederim ve seyrettiklerimin de hepsini beğenmişimdir fakat bu sefer ne yazık ki öyle olmadı.

Koskoca bir hayali, mükemmel bir eğlenceyi yerle bir etmişler, çok sıkıldım, hiç beğenmedim ve bir o kadar da üzüldüm.

Adamlar resmen sadece para kazanmak için Muppets'ı kullanmışlar, yapılan işi, içeriğe gösterilen özeni hiç beğenmedim.

Tamam, sıradan bir film gibi seyrederseniz her ne kadar çok bilindik de olsa kendine göre bir konusu var ama söylemeye çalıştığım şey şu ki bunlar aynı kadro olsalar da Muppets show'dan bildiğimiz Muppet'lar değiller.

Bir kez olsun güldürmeyen, aynı konunun etrafında dönüp dolaşan, sıkıcı, durgun bir film olmuş. Çocukları alıp filmi koyalım sonra da gelsin kahkahalar diye düşünüyorsanız sonu hüsran olur, bence çocuklarla eğlenmek için başka bir film bulun...