Mozella - The Brian Holland sessions

Geçen yıl "Hollywood müzik ve medya ödülleri"nde [dünyaca ünlü markaların reklam müzikleriyle Fringe gibi tanınmış birçok dizi ve film müziğinin yapımında yer alan] Amerikalı şarkıcı "Mozella" ödülleri toplamıştı.

Geçtiğimiz günlerde elime geçen "Brian Holland sessions" isimli albümündeki parçalar youtube'ta yayınlansın diye bir iki hafta bekledim ama ne yazık ki ne youtube'da ne de başka bir yerde beğendiğim parçaların videoları henüz yayınlanmadı. (Albüm henüz satışa çıkmadı ve bütün yasal satış sitelerinde de sadece ön sipariş kabul ediliyor. 25 Temmuz'da yayınlanacak olan albümü ben buldum bir yerlerden :) ama oralarını hiç karıştırmayalım)

Pop, soul, caz karışımı tarzıyla ve çok özel sesiyle bu şarkıcıyı sizlerin de keşfedebilmesi için Amazon cd satış bölümünde verilen kısa örneklerin dışında başka yerden linkler de vermek isterdim ama şu anda orada bile satışı yok... Bununla idare edeceğiz artık.

Hem albümü hem de benim en beğendiğim parçalar olan
"I'am in love again" ve
"Hello sunshine"ı dinlemek için Amazon'daki sayfaya bir bakmanızı tavsiye ederim, belki siz başka bir kanalla albümü edinip, parçaların tamamını dinleyebilirsiniz ;) [dikkat! Amazon'daki tanıtım sayfasında parçaları dan diye ortasından başlatıyorlar, en başından dinleyemediğiniz için parçalara ısınamayabilirsiniz ama albümün tamamı çok güzel, buradaki tanıtımı esas almamanızı özlellikle belirtmekte fayda görüyorum.]

İnternet arama motorlarında "Mozella" yazdığınızda internet tarayıcı programı Mozilla (firefox) çıkmasına benim kadar kimse sinir olmamıştır çünkü Mozella'yı tanıtmak için bilgi ve videolarını arattırdığımda bir türlü istediğim sonuca ulaşamadım. Ama yine de şu linklere ulaştım ve sizlerle paylaşıyorum;

Mozella'nın resmi sitesi
http://mozellamusic.com.s123765.gridserver.com/

Amazon'daki ön tanıtım
http://www.amazon.co.uk/The-Brian-Holland-Sessions/dp/B008HCO9Q4

Youtube'ta yayınlanan stüdyo çalışmaları içeren video
http://youtu.be/I5-R_O9f8ds