gerçekten "Hayret" valla :)

Üzerinde güneş batmayan imparatorluk tanımlamasının 16. yy.da aslında İspanya için söylendiğini, gece görüş cihazlarında yeşil rengin özellikle tercih edildiğini çünkü insan gözünün en çok yeşilin tonlarını ayırdedebildiğini ya da kelime bulmacalarının en iyi sırtüstü yatılırken çözülebildiğini biliyor muydunuz?

Böyle şeyleri çok seviyorum ve sizlerin de seveceğinize eminim.

Mailime Hayretlik.com'dan "İlginç bilgiler, inanılmaz ve şaşırtıcı gerçekler... Kısaca hayretlik şeyler. Eğlenirken öğrenecek, öğrendikçe şaşıracaksınız." diye açıklama içeren bir e-posta yollamışlar.

Biraz iddialı buldum tabii ki ama verilen linke bakınca gerçekten de söylediklerinde haklı olduklarını gördüm. Süper bir şey yapmışlar ve en ama en önemlisi yazdıkları her şeyin altında yazdıkları konuyu nereden aldıklarını gösteren kaynak linklerini de vermeleri olmuş...

Bu siteyi kuranları yaptıkları işten dolayı tebrik ediyorum ve inanıyorum ki sizler de burayı takip ederek desteğinizi eksik etmezsiniz.

[sitenin arayüzü çok sade ve insanı hiç yormuyor, umarım siteye yakında site içi bir arama ve beğenip paylaşmak istediğiniz bir habere çok daha çabuk ulaşmak için o haberin numarasını girebileceğimiz özel bir adres kutusu özellikleri de eklenir. fakat şu haliyle bile harika bir iş çıkarmışlar hemen geriye doğru ilk 50 haberi taradım bile :) ]