Berlin kaplanı [film]

Bir arkadaşım önerdiği için izleyeyim dedim fakat gerçekten çok sıkıldım.

Benzerleri binlerce kez yapılmış, farklı bir senaryosu olmayan filmi komedi diye beklerken hiç alakasız ve ilgisiz hatta mantıksız bir aşk hikâyesiyle gereksiz yere uzatılmış sahneleriyle resmen bitsin diye bekledim.

Ata Demirer yetenekli bir komedyen, iyi bir gözlemci, halktan biri olarak olayları iyi analiz ediyor, gösterilerini izleyip de gülmemek imkânsız ama filmi niye böyle anlamak mümkün değil.

Filmi izleyince ne heyecanla takip edeceğiniz ilginç bir macera ne sonunu merakla bekleyip kendinizi kaptıracağınız bir olay ne de kaliteli bir mizah olmadığını görüyorsunuz...

Bir iki küçük espri, bir iki küçük ayrıntı yok mu? Var, ama bir buçuk saat oturup seyretmenize değeceğini sanmıyorum.

Keşke daha özenle seçilmiş bir senaryo, daha iyi bir konu ve daha ayrıntılı bol mizah içeren sahneler olsaydı da ben de filmi seyretmenize gerek yok diye yazacağıma daha güzel şeyler yazsaydım...

O kız nereden çıkıyor, niye aşık oluyor, filmin konusuyla ne alakası var, aile boyu tatil tarzı komedi maceralarının yüzlercesi elli yıldır yapılıyorken bir benzerini daha yapmaya niye gerek duymuşlar gibi onlarca şeyi arka arkaya sıralamaya gerek yok, vaktinizi harcamayın, keşke iyi vakit geçirilip biraz övülebilecek yanı olsaydı da ben de destek olabilseydim...