Menderesin Fedaileri Bölükbaşı’yı Hapiste Öldüreceklermiş

Menderesin Fedaileri Bölükbaşı’yı Hapiste Öldüreceklermiş
Hepimiz siyaset dünyasında epey dedi doku duyduk duyuyoruz. Başbakan Menderes’in fedailerinin hapiste bulunan Osman Bölükbaşı’yı öldürtme girişimi olayını hiç duymamıştım. Bir rastlantı sonucu duyduğum bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
13 Haziran 2016 günü Ostim’e-Metroya gitmek üzere durağa geldiğimde, orada elindeki eczane poşetinde ilaçları olan 77 yaşında olduğunu öğrendiğim bir adamla karşılaştım. Anadolu insanları yan yana geldikleri zaman, birbirlerine, “nerelisin” diye sorarlar; biz de 70 yaşı üstü iki kişi birbirimize “nerelisin” diye sorduk. O “Yozgat’lım”,ben de Kaman’lıyım, dedim.
İsmini dahi soramadığım, zayıfça bu adam, “Kırşehir Kaman ha” dedi ve devam etti: “siz Kaman’lılar, “Kırşehir’liyim, demiyorsunuz da, hep Kaman’lıyım diyorsunuz. Sordukları zaman siz vilayetinizi niye söylemiyorsunuz. Babanız Kırşehir, ananızı söylüyorsunuz, “ula gırık dölü müsünüz siz” dedi. Ben şoke oldum ama bozuntuya vermedim, adamı konuşturmak istedim, gülümsedim, yapma ağır oluyor, dedim o da gülümsedi.
Devamı »