CHP Genel Başkanının hata lüksü yoktur - Tünay Süer

CHP Genel Başkanının hata lüksü yoktur - Tünay Süer
Kılıçdaroğlunun, bu haftaki grup toplantısındaki konuşmasını
sağlık nedenlerimden ötürü hastanede olmam dolayısı ile izleyemedim.
Basından takip edebildim.
Konuşmasının bir bölümünü Özgür Gündem adlı PKK gazetesinin bir günlük yayın yönetmenliğini üstlenen üç yazara ayırmış!
Ve şöyle konuşmuş.
"Dün 3 aydın tutuklandı, hapse atıldı.
Niçin 'terör örgütüne yardım yataklık yapmaktan'
Ben o savcıya soruyorum, terör örgütüne yardım ve yataklık yapan arıyorsan hepsi Ankara'da oturuyor” .
“Bu aydınlar, ellerine bomba alıp eylem yaptılarsa hapse atın, valilere telefon açıp bunlar dokunmayın dedilerse bunları alın içeriye” demiş.
Bence yanlış konuşmuş.
Çünkü aydın kişi insanların sözcülüğünü yaparken toplumun tüm kesimlerinin sesi olmalıdır.
Aydın, düşünür, gerçeği arar.
Sorunlara çözüm ararken tamamen bağımsız ve tarafsız olmalıdır. Vs.Vs…
Devamı »