katlanabilir klavye


Ufak tefek bazı eksiklikleri olsa da Android sistemli telefonların kullanım kolaylığı ve becerileri üzerine kötü bir şey söylemek mümkün değil.

Karelidefter yazılarını çok uzun bir süreden beri cep telefonumda yazıyorum, Reduce Photo programıyla resimleri istediğim boyda kesip biçiyorum, Blogpost programıyla siteye gönderip gönderdiklerim üzerinde düzeltmeler yapıyorum.

Şimdilik, bilgisayara göre tek dezavantajım 10 parmak F klavye ile yazamamak ama klavye Q klavye olsa bile tuşların yerleşimini F klavyeye çeviren External keyboard isimli programla onu da çözdüm ;)

İşyerinde bluetooth klavye ile denedim, hiç sorun yok fakat bildiğiniz gibi standart klavyeler yanınızda gezdirmek için biraz büyük.

İnternette fotoğraftaki klavyeyi buldum. Katlanıp küçülünce o da cep telefonu kadar oluyor açtığınızda 10 parmak yazmaya uygun boyutlara geliyor fakat üç aşağı beş yukarı her yerde fiyatı 70 lira civarı...

Benim gibi, odası, bilgisayarı ve hatta bir çalışma masası olmayanlar için çok yararlı bir şey. Nereye gidersen git, çıkar cebinden yaz yazını.

Programları ve klavyeyi epey bir aradım ve bayağı da bir uğraştım, eğer sizin de olabilecek her yerde yazma ihtiyacınız varsa tavsiye ederim.