5 lira taksitle müzik sistemi olur mu?

Bir sürü müzik seti, cd player, anfi vs. aldık, sattık, bozduk, eskittik, attık...

Cd okuyucu optik lensi ancak bir yıl dayanan pahalı müzik setlerini sanırım artık herkes akıllandığı için de pek alan yoktur. Sağlam ve kaliteli şeyler için de çok büyük rakamlar verebilenlerin sayısı da bayağı bir azalmıştır...

Şimdi evlerde eski bozuk müzik setlerinin çıkışlarına bağlı bilgisayarlarla müzik dinliyoruz ya da bu setleri anfi gibi kullanıp mp3 player'larımızı bağlıyoruz... [Onu da aç, in-out ayarını MD yap, fişlerini sök, ne kadar basarsan bas çalışmayan kumandası, toz içinde kaldığı için kendi tuşlarının da çalışmaması vs. gibi nedenler yüzünden kullanmıyoruz öylece duruyor ya neyse.]

Herhalde bu anlattıklarım size de pek yabancı gelmedi :)

Peki bu işlerin daha ucuz ve kaliteli bir yolu olduğunu, bir de üzerine bunu ayda 5 TL gibi komik bir rakama halledebileceğinizi söylesem ne dersiniz?

Eminim siz de baştan benim gibi daha önceki tecrübelerineze dayanarak söyleyeceğim şeyin pek de iyi ses vermeyeceğini düşüneceksiniz ama inanın dinleyince kararınız değişecek.

Bahsettiğim şey Creative'in kendinden anfili 2+1 kolon sistemi. Mini müzik setinden daha fazla bir yer tutmayan, harika bir bas derinliği olan bu kolonları büyük elektronik mağazalarında denemeniz mümkün, yanınızda içinde mp3 olan herhangi bir cep telefonu bile götürseniz olur.

Birçok internet sitesinde 50-60 lira arasında 12 taksitle satılan kolonların tam adı ve modeli Creative SBS-A320. Elektronik eşya satan yerlerde biraz daha pahalı olduğu için internetten almanızı tavsiye ederim. Gidin önce bir yerde bulup bir bakın, deneyin, duyduğunuz sese inanamayacaksınız.

Büyük kolonun arkasında bas ayar düğmesi de bulunan bu sistem direkt olarak elektriğe takılıyor, ayrıca adaptörlerle vs. uğraşmıyorsunuz.

Bugüne kadar düşündüğünüz o "Küçük kolonlardan elde edilen ses asla yeterli ve net olmaz!" önyargısının ilk saniyede kaybolduğunu siz de göreceksiniz :) Güzel bir şey olmasa kareli deftere yazmayacağımı biliyorsunuz. Ne bu marka ne de satan yerlerle bir bağlantım yok, ben aldım memnun kaldım, sizin de böyle bir seçeneğiniz olduğunu bilin diye yazayım dedim.

İster laptop'unuza, ister bilgisayarınıza, isterseniz mp3 player'ınıza ya da cep telefonunuza bağlayın (ben cep telefonum için kullanıyorum ve bu sayede harika bir müzik setim oldu).

Sistem 3,5 mm stereo uçlu kulaklık takılabilen her türlü cihaza bağlanabiliyor. Mutlaka bir denemenizi ve bahsettiğim ses kalitesini görmenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Almadan önce gidip onlarca daha pahalı benzeri bir sürü model ve markayı denedim ama hiçbiri böyle değil.

Alın mutfağa götürün televizyona bağlayın, anında fişini çekip evin istediğiniz odasına götürün laptopu bağlayıp film seyrederken kullanın, çocuğunuzun odasına koyun mp3 player'ını bağlayıp müzik seti olarak kullansın, yazlığınıza pahalı bir şeyleri götürmeye kıyamıyorsanız yazlık için alın ya da cep telefonunuzu takıp balkonda kullanın.

Bu fiyata böyle bir imkân varken, gidip de pahalı bir şeyler alıp yüzlerce ayrıntıyla uğraşmaya değmeyeceğini siz de göreceksiniz. Eğer alırsanız lütfen komşuları rahatsız etmemek için sesi yarıdan fazla da açmayın.