mobil kareli defter yayında

Bloğa yazmaya devam edeyim mi etmeyeyim mi diye düşünürken Digitürk “kendi yayınını dağıtanları durdurmak için” mahkeme kararıyla blogspot sitelerini kapattırınca bizim blog da Türkiye’deki servis sağlayıcılarla bağlananlara kendiliğinden yasaklanıp kapanmış oldu...

Bu uygulamadaki yanlışları anlatmaya, uzun uzadıya sitem edip boş yere zaman harcamaya gerek yok. Yapılmak istenen şey ticari yasalar gereği doğrudur ama uygulaması cezai işlemi hak etmeyenleri de etkilediği için yanlış sonuçlar doğurmuştur.

Örneğin ben Digitürk’ün şifreli maçlarını internetten yasadışı yollarla yayınlamadığım halde bloğuma Türkiye’den erişim engellendiği için haksızlığa uğradığımı düşünüyorum.

Madem bu işi yapanlar bellidir o zaman onların sitelerini kapattırırsın olur biter, komple bütün blogspot yayıncılarını yasaklamak çok saçma. Gereken yasal düzenlemeler benim gibi bu konularla ilgisi olmayan insanları da gözeterek yeniden ele alınmalı...

Neyse, ben kareli defter okuyucularına böyle bir yasak varken bile çalışmalarıma devam ettiğimi duyurmak için bu gönderiyi yazmayı uygun buldum, bakabilenler, ulaşanlar zaten biliyorlar, yeni konular eklenmeye devam ediyor.

Şimdi de bu gönderinin esas konusuna geleyim; yeni bir düzenlemeyle artık her türlü mobil cihazdan kareli deftere daha rahat ulaşılması için bugünden itibaren mobil versiyon da devreye girdi.

Cep telefonunuzdan ve diğer mobil cihazlardan kareli deftere girdiğinizde sistem, kullandığınız cihazı tanıyarak ekran çözünürlüğü ve sistem yapısını otomatik olarak algılayarak daha rahat ve hızlı yüklenebilen bir kullanıcı arayüzüne ulaşmanızı sağlayacak.

Mobil cihazlarınızla girdiğinizde kareli defter’in görünümü resimdeki sade ve hızlı arayüzüyle siteye daha hızlı ulaşmanızı sağlayacak, eğer bilgisayarınız ya da internet bağlantınız çok yavaşsa isterseniz mobil versiyona http://karelidefter.blogspot.com/?m=1 adresinden bilgisayarınız aracılığıyla da ulaşabilirsiniz. iyi okumalar diliyorum.

İlgi ve desteğiniz sayesinde daha fazla okura ulaşmak için yasakların olduğu bir dönemde bana böyle bir şeyi yapmam için verdiğiniz cesaretten dolayı tüm kareli defter okuyucularına teşekkür ederim.